Canter 4x4
Úvod - Produkty - Canter 4x4

Canter 4x4

Když se začne jít do tuhého, skutečně překvapí: Canter 4×4.

Pokud čas od času potřebujete zajet do terénu, Canter 4×4 je pro vás tím pravým nákladním vozem. Jako vozidlo pro zimní úklid se sněhovým pluhem nebo jako automobil zajišťující veřejné dopravní služby v létě – Canter předvádí výjimečnou všestrannost a efektivitu. Jízda po silnicích v režimu 4×2 ušetří palivo, ale zapojitelný pohon všech kol s redukčním převodem a 50kW motorovou brzdou poskytne nezbytný záběr i v těžkém terénu – na prudkých, až 60% stoupáních nebo v prudkých sjezdech. Také jeho světlost nad zemí pomůže omezit škody vznikající na spodní části vozu. A pokud jde o užitečné zatížení, Canter 4×4 stanovuje normu pro ostatní vozidla. Na místo určení bezpečně dopraví až 3,7tunový náklad díky účinnému motoru o výkonu 129 kW (175 k) s technologií BlueTec 6 a posilováním točivého momentu pomocí technologie VNT (Variable Nozzle Turbine). Dva různé rozvory, plus volba mezi jednoduchou nebo trambusovou kabinou, vám zaručí, že vy i vaši kolegové dorazíte do cíle, i když skončí silnice.

Přednosti

  • Dobré manévrovací schopnosti v terénu i na silnici.
  • Vysoká trakce
  • Dobrá stoupavost
  • Velká světlost nad zemí
  • Zapojitelný pohon všech kol
  • Zapojitelný redukční převod
  • Vysoké užitečné zatížení a velká zatížitelnost náprav
  • Rám s dobrou schopností montáže nástaveb
  • Vysoký diferenciál vpředu i vzadu
  • Dva rozvory (3415/3865 mm)
  • Dvě varianty kabiny (jednoduchá/trambusová)
  • Dobrý výhled do všech směrů
  • Účinný motor 129 kW (175 k) BlueTec 6 splňující emisní normu Euro VI

Shrnutí

Nový Canter 4×4 je zde, aby pomohl splnit jakékoli vaše požadavky. Jeho výjimečná funkčnost jasně vyplývá z jeho vysokého užitečného zatížení a rámu s dobrou schopností montáže nástaveb. Canter rovněž v každé situaci uplatňuje většinu svých silných stránek, pokud jde o efektivitu a úspory paliva: na silnici bez zapojeného pohonu všech kol a v terénu s účinnou trakcí. I v náročných jízdních situacích je zaručeno vaše pohodlné cestování díky brzdovému systému zkonfigurovanému pro provoz v terénu a ergonomickému návrhu nového pracoviště řidiče.

Pohon všech kol

Zapojitelný systém pohonu všech kol

FUSO CANTER

Rovnoměrné rozdělení hnací síly mezi přední a zadní nápravu zaručuje vysokou úroveň trakce všech kol. Systém pohonu všech kol je možné zapojovat a odpojovat, což jej činí mimořádně flexibilním a účinným. Ještě lepší terénní schopnosti zaručuje samosvorný diferenciál ve spojení s redukčním převodem. Plná odpojitelnost předních kol zmenšuje opotřebení, spotřebu paliva i průměr otáčení. Díky širokému rozsahu převodových poměrů je převodovka schopna se vypořádat jak s pomalou jízdou v terénu, tak vysokými rychlostmi na silnici.

Brzdový systém

FUSO CANTER

Velmi dobrá přilnavost k vozovce a z ní vyplývající maximální brzdný výkon. Výborná ochrana proti prachu a nečistotám: Přední a zadní bubnové brzdy zaručují rovnoměrnou úroveň brzdění pomocí systému ABS a elektronického rozdělování brzdné síly (EBD).

Motor

FUSO CANTER

Základem úspěchu je zde účinný 129kW (175k) motor s technologií BlueTec 6. Nízké emise zaručuje systém recirkulace výfukových plynů (EGR), filtr pevných částic vznětového motoru a technologie BlueTec 6. Vstřikování aditiva AdBlue iniciuje proces selektivní katalytické redukce v katalyzátoru, kde se oxidy dusíku přeměňují na neškodné látky: vodu a dusík. Technologie turbíny s variabilní tryskou (VNT) zaručuje optimální odezvu motoru a umožňuje poskytovat trvale vysokou úroveň točivého momentu.

Užitečné zatížení

FUSO CANTER

Canter 4×4 je vybaven podvozkem s nosností až 3685 kg. Díky zatížitelnosti náprav až 6 t, volitelnému 24voltovému rozhraní a vývodovým hřídelím přímo z výroby je možné instalovat široké spektrum karosářských variant.

Řídicí centrum

FUSO CANTER

Nejprve stiskněme tlačítko plné trakce: každý spínač nového pracoviště řidiče vozu Canter 4×4 je právě tam, kde byste jej očekávali. Řadicí páka je ve snadném dosahu na palubní desce, což usnadňuje průchod kabinou.

Koncepce kabiny

FUSO CANTER

Naši koncepci kabiny nad motorem charakterizuje krátký přední přesah, a tedy výborný výhled do všech směrů – což jsou ty nejlepší předpoklady pro operace s pohonem všech kol a manévrování v terénu. Trambusová kabina vám nabízí až sedm plnohodnotných sedadel, dvě velké úložné schránky pod zadní lavicí a dobrý prostor pro nohy před všemi sedadly. Jednoduchá kabina nabízí tři sedadla a široké spektrum úložných možností. Opěradlo středního sedadla lze sklopit a použít k odložení věcí nebo jako stolek.

Úhel nájezdu/odjezdu a světlá výška nad zemí

Canter 4×4 se pyšní úhlem nájezdu 35° a úhlem odjezdu 25°, jakož i světlou výškou nad zemí mezi 185 a 320 mm. Koncepce kabiny nad motorem optimalizuje poměr nákladního prostoru k celkové délce vozidla, čímž zaručuje skvělé manévrovací schopnosti v terénu.

Canter 4x4

Stáhnout brožuru

Brožura pro Canter 4x4

Stáhnout záznamový list pro Canter 4x4

Záznamový list pro Canter 4x4