Podvozek Fuso Canter
Úvod - Produkty - Podvozek

Podvozek

Zvýšené pohodlí s vyšším užitečným zatížením pro každý úkol

Vaši každodenní práci značně usnadní každý z šesti silných rámů v kategoriích 3,5 až 8,55 tuny, který spolu s podvozkem dosahuje nosnosti až 6 t.

Jde o konstrukci, která je optimalizována z hlediska snadnosti montáže nástaveb a maximálně využívá půdorys na vozovce s optimální ložnou délkou. Výsledkem je zvýšení efektivity vaší dopravy.

Rám / užitečné zatížení

Různé robustní rámy vozu Canter nabízejí široké spektrum možností montáže nástaveb. Je k dispozici i 24voltové rozhraní včetně mnoha možných jednotek připojovaných k vývodové hřídeli, které mohou pohánět kompresor nebo hydraulické čerpadlo.

Rámy, které jsou stoprocentně chráněny proti korozi, jsou optimalizovány co do hmotnosti, a tudíž schopny unést velká užitečná zatížení. Canter z 3,5tunového segmentu uveze více než 1,6 tuny.

V 6,0tunovém segmentu je užitečné zatížení vyšší než 3,8 tuny. V 7,5tunovém segmentu má podvozek nosnost více než pět tun. A s užitečným zatížením až 6 t se nový Canter v 8,55tunovém segmentu pyšní hodnotou, která byla doposud doménou 10tunových modelů.

Rozvory

Rozvory, které jsou k dispozici pro Canter

Chcete-li se informovat o všech podrobnostech týkajících se rozvorů, klikněte na obrázek dole.

FUSO CANTER

Délky nástaveb

Délky nástaveb dostupných pro Canter.

Chcete-li se informovat o všech podrobnostech týkajících se délek nástaveb, klikněte na obrázek dole.

FUSO CANTER

Nezávislé odpružení

Odpružení zvyšující komfort

Nový Canter nabízí výjimečné pohodlí. Nezávislé přední odpružení 3,5tunové třídy zaručuje pohodlnou jízdu díky vysoké úrovni směrové stability a přesnosti řízení. Aniž by to mělo jakýkoli nepříznivý vliv na užitečné zatížení. Naše 6,0tunové modely jsou rovněž vybaveny optimalizovaným předním odpružením, takže nabízejí ještě lepší jízdní vlastnosti, jakož i vyšší jízdní komfort.

S nezávislým odpružením

Bez nezávislého odpružení

Brzdy

Brzdy pro velké zatížení

Všechny modely Canter 4×2 nabízejí systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly (EBD) a systémem ESP (kromě modelů 6C18 4÷4 a 9C), jakož i kotoučové brzdy jako standard. Brzdění při jízdě z kopce podporuje 50kW motorová brzda, což rovněž šetří provozní brzdy. Přináší vám to tyto pozitivní výsledky: lepší pohodlí, vyšší užitečné zatížení, vyšší bezpečnost a nižší náklady na údržbu.