Fuso Canter
Úvod - Produkty - Technické přednosti

Technické přednosti

Balíček ECOFFICIENCY

Balíček ECOFFICIENCY pro zvýšení účinnosti ještě více zvyšuje účinnost spalování paliva třílitrového vznětového motoru se společným vstřikovacím potrubím. V celé řadě vozů lze dosáhnout až 9% úspory paliva ve srovnání s předchozím modelem.

Z technického hlediska tento balíček obsahuje:

  • zvýšení vstřikovacího tlaku na 2000 barů,
  • funkci Idle Start/Stop jako standard,
  • optimalizované převodové poměry zadní nápravy,
  • technologii BlueTec 6 pro všechny modely vozů Canter nad 6,5 t, s výkonem 110 kW (150 k) a 129 kW (175 k),
  • pneumatiky vozů nad 6,5 t s optimalizovaným valivým odporem,
  • optimalizovaný filtr pevných částic vznětového motoru a katalyzátor SCR (využívající selektivní katalytickou redukci se vstřikováním aditiva AdBlue v případě technologie BlueTec 6)

Canter Eco Hybrid

FUSO CANTER

Vůz Canter Eco Hybrid splňující normu Euro VI vám velice usnadňuje šetření palivem i penězi. Na každé cestě. A nejlepší na tom je, že po pouhých několika letech se vám vrátí dodatečné náklady na hybridní model díky výhodám plynoucím z úspor paliva.

Jeho výkonný a hospodárný 110kW motor je podporován elektromotorem a baterií s rekuperací energie, zatímco standardní funkce start/stop a převodovka DUONIC snižují spotřebu paliva vozu Canter Eco Hybrid až o 23 % – a stejně tak i emise CO2. DUONIC, první automatizovaná převodovka pro nákladní automobily s dvojitou spojkou umožňuje efektivní a hladké řazení rychlostních stupňů bez přerušení trakční síly. Pětiletá záruka (kterou lze volitelně prodloužit na 10 let) na klíčové komponenty baterie elektrického systému pohonu zaručuje, že tyto díly vám budou dlouho dobře sloužit.

A protože je Canter Eco Hybrid Canterem se vším všudy, nabízí působivé užitečné zatížení a průměr otáčení navržený speciálně pro jízdy po městě.

Canter 4×4

FUSO CANTER

Stejně, jako to často pozorujeme v životě, i pro Canter 4×4 platí, že vyhrává ten, kdo se stále zlepšuje! Protože na cestě, která se začíná zhoršovat, se do hry vloží svou účinnou trakcí zapojitelný pohon všech kol s redukčním převodem. V této situaci se 50 % hnacího výkonu přenáší na přední nápravu a 50 % na nápravu zadní. O zpomalování se starají prachotěsné bubnové brzdy se systémem ABS a elektronickým rozdělováním brzdné síly (EBD). A na hladkých vozovkách můžete jet efektivně a hospodárně, aniž byste museli zapojit pohon všech kol.

Převodovka DUONIC s dvojitou spojkou

FUSO CANTER

DUONIC, první automatizovaná převodovka na světě pro nákladní automobily vybavená dvojitou spojkou zlepšuje i pohodlí a efektivitu. Pro vás to znamená pohodlné a úsporné řazení rychlostních stupňů bez přerušení trakční síly, k němuž obvykle dochází v případě konvenčních automatických převodovek. Dalším faktorem, který vám pomáhá dosáhnout při jízdě větší efektivity, je režim Eco, který nabízíme jako standard. Pro vaše větší pohodlí jsou rovněž k dipozici funkce usnadňující parkování a umožňující jízdu plazivou rychlostí. Kromě toho můžete samozřejmě vždy řadit manuálně nahoru i dolů všech 6 rychlostních stupňů.

Funkce Idle Start/Stop

FUSO CANTER

Funkce Idle Start/Stop (ISS) je součástí standardní specifikace vozu Canter. Jakmile se vozidlo zastaví, tento systém vypne motor a téměř nepostřehnutelně jej znovu nastartuje, až se vozidlo bude připravovat k rozjezdu. Tímto způsobem je možné ještě více snížit již nízkou spotřebu paliva vozu Canter na krátkých cestách. Standardně dodávaná funkce Idle Start/Stop je i součástí balíčku ECOFFICIENCY pro zvýšení účinnosti.

Nezávislé odpružení

FUSO CANTER

Nový Canter nabízí výjimečné pohodlí. Nezávislé přední odpružení 3,5tunové třídy zaručuje vysokou úroveň směrové stability a přesnosti řízení. Žádná zlepšení v oblasti dynamických jízdních vlastností a jízdního pohodlí však není třeba nijak omezovat v souvislosti s užitečným zatížením.

Užitečné zatížení

FUSO CANTER

Základem pro vysoká užitečná zatížení nabízená vozem Canter jsou robustní rámy a vysoké zatižitelnosti náprav. Například ve třídě 3,5 t může být užitečné zatížení až 1600 kg, zatímco v třídě 7,5 t může dosáhnou až 5045 kg. Nový 8,55tunový Canter pak nabízí nosnost, kterou lze jinak pozorovat u 10t třídy, tj. uveze až 6tunové užitečné zatížení, a to bez jakéhokoli problému. A této nosnosti dosahuje s vyzkoušenými a otestovanými charakteristikami typickými pro Canter, jako jsou manévrovací schopnosti a kompaktní rozměry.

Univerzálnost

FUSO CANTER

Řada modelů Canter se nepřetržitě rozšiřuje. Přípustnými hrubými hmotnostmi vozidel 3,5; 6,0; 6,5; 7,5 a 8,55 t (nový model) pokrývá všechny principiální oblasti segmentu lehkých nákladních automobilů. Varianty kabiny v úzké, komfortní a trambusové verzi, plošinové i sklápěcí nástavby dostupné přímo z výroby a rozvory od 2500 do 4750 mm spolu s rovnoměrně rozmístěnými otvory v rámu poskytují solidní základnu pro nástavby dlouhé až 7,2 m.

Schopnost montáže nástaveb

FUSO CANTER

Rovnoměrně rozmístěné otvory v robustním žebříkovém rámu všech modelů spolu s nosným držákem nástavby, který je k dispozici přímo z výroby (ne však k modelu Eco Hybrid), činí Canter obzvlášť univerzálním vozem a velice usnadňuje proces montáže nástaveb. Tento rám je důkladně chráněn proti korozi a hmotnostně optimalizován, a přesto je schopen unést výjimečné zátěže. Kromě toho jsou přímo z výroby dostupné různé nadstandardní možnosti, jako 24V rozhraní, řada jednotek s výkony do 62 kW připojitelných k vývodové hřídeli, schopných pohánět hydraulická čerpadla nebo kompresory.