Tři ekonomické kategorie výkonu představované 3litrovými čtyřválcovými motory jsou připraveny poskytovat efektivní službu: jejich společnou vlastností je zlepšená křivka točivého momentu při nízkých otáčkách motoru za jakékoli jízdní situace a motorová brzda jako standard. Motor v modelu Eco Hybrid doplňuje elektromotor, který podporuje spalovací motor při rozjezdu a během akcelerace.
96kW motor (130 k) nabízí zdravou základnu pro vaši společnost.
110kW motor (150 k) kombinuje hospodárný chod s dobrou tažnou silou a citlivostí. V modelu Eco Hybrid kombinace s 40kW elektromotorem snižuje spotřebu paliva na výjimečně nízkou úroveň.
129kW vysoce výkonný motor (175 k) zaručuje, že váš 3,5t, 6,5t 4×4, 7,5t nebo 8,55t Canter má více než dostatek výkonu pro vypořádání se i s těmi nejnáročnějšími požadavky.
Vůz Canter v této výkonové kategorii je vybaven systémem řízení emisí tvořeným recirkulací výfukových plynů (EGR) a filtrem pevných částic (DPF). Tento systém šetří hmotnost a provozní náklady, zatímco zvyšuje užitečné zatížení.
96kW (130k) motor nabízí značně zvýšený výkon spojený se sníženými otáčkami. Točivý moment 300 Nm je k dispozici mezi 1300 a 3000 ot/min.
Optimalizovaný systém pohonu se standardně dodává s pětistupňovou manuální převodovku nebo s automatizovanou převodovkou DUONIC vybavenou dvojitou spojkou, která ve spojení s režimem Eco zaručuje významně sníženou spotřebu ve srovnání s předchozím modelem.
Tento motor kombinuje hospodárný provoz s dobrou tažnou silou a citlivostí (vysokým točivým momentem 370 Nm v širokém rozsahu otáček motoru), což podtrhuje výhody koncepce produktů Canter. Ve spojení s nadstandardní automatizovanou převodovkou DUONIC s dvojitou spojkou a standardní funkcí Idle Start/Stop (ISS) lze dosáhnout významných snížení spotřeby paliva.
Také ve třídě 110 kW (150 k) optimalizovaný systém pohonu, ať už ve spojení s pětistupňovou manuální převodovku nebo automatizovanou převodovkou DUONIC s dvojitou spojkou zaručuje v režimu Eco významně sníženou spotřebu ve srovnání s předchozím modelem.
Vůz Canter splňující normu Euro 5b+ (do 6,0 t) nebo Euro VI (nad 6,5 t) je vybaven bezúdržbovým systémem pro řízení emisí i ve výkonové kategorii 110 kW (150 k). Tento systém je kombinací recirkulace výfukových plynů (EGR) a uzavřeného filtru pevných částic vznětového motoru (DPF), doplněný o systém BlueTec 6 SCR v modelech 6,5/7,5 t a 8,55 t.
V modelu Eco Hybrid jsou výkonné motory splňující normu Euro VI podporovány 40kW elektromotorem, který poskytuje točivý moment 200 Nm. Elektrický motor čerpá svou energii při rozjezdu a akceleraci z 2kWh lithium-iontové baterie, do níž se ukládá energie generovaná během brzdění, která se pak používá k pohonu elektromotoru při rozjezdu a akceleraci. Spolu se standardní funkcí Idle Start/Stop (ISS) a automatizovanou převodovkou DUONIC s dvojitou spojkou to může snížit spotřebu paliva vozu Canter Eco Hybrid až o 23 % a snížit i emise CO2. Díky nižší spotřebě paliva se vám během pouhých několika let vrátí vyšší pořizovací náklady.
Vysoce výkonné motory maximalizují výkon, zatímco minimalizují spotřebu. Pokud jsou zkombinovány s automatizovanou převodovkou DUONIC s dvojitou spojkou, spotřebu je možné ve skutečnosti ještě více snížit.
Canter 3C18 s motorem o výkonu 129 kW (175 k) špičkový výkon v 3.5tunovém segmentu. Důsledně hospodárný vůz díky nízké spotřebě i při vyšších průměrných rychlostech. A přitom vás nenutí ke kompromisům, pokud jde o užitečné zatížení.
129kW (175k) motor v segmentech 7,5 a 8,55 t využívá technologii BlueTec 6. Kombinace systémů SCR a EGR (recirkulace výfukových plynů) vede k nižší spotřebě aditiva AdBlue. Nádrž na AdBlue o objemu 12 litrů je zkonstruována tak, aby vám umožnila jízdu dlouhou až 4000 kilometrů. Displej na palubní desce poskytuje informace o aktuálním množství kapaliny.